Hajderowi - Re: [Czuwaj] opole

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Czw, 5 Cze 2008, 11:49:25 CEST

2008/6/5 Szumyk <szumyk w gmail.com>:
> Michał Szyndel pisze:
>>

> A ja się zastanawiam kto pisze takie idiotyzmy ?

Ja.

> Co ma zmiana władzy do błędów które popełnił ktoś zamieszczając informację o
> zjeździe opolskiej ?
>
> A nie lepiej po prostu pomóc tej osobie ? Ale chyba nie lepiej - to chyba
> nie po "harcersku" :)

Szumyk. Myślisz, że uwagę na styl pisania newsów zwracałem tylko ja i
tylko raz? Od samego początku różni ludzie mieli w tej kwestii uwagi -
niektórzy są zresztą dla mnie autorytetami w tej kwestii.
Ale opór Adama jest większy. On uważa, że wie lepiej i nikt go nie
przekona, że białe jest białe...
A zmiana władz ma to do tego, że wątpię by była inna możliwość zmiany
na funkcji. Bo w zmianę sposobu pisania jak wspomniałem wyżej niestety
nie wierzę.

> Nie mam nic przeciwko konstruktywnej krytyce każdej władzy - ale ostatnio
> bicie piany na liście osiąga swoiste extremum ...

Przepraszam za mało czytelną wypowiedź. Następnym razem postaram się
wyjaśnić wszystko inaczej.

pozdrawiam,
hajder

ps. czy Czuj Duch to była jakaś sugestia?