Dywagacje o dyskusjach, było: Re: [Czuwaj] GK spoĹ‚eczna wybierana przez RN

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Wto, 10 Cze 2008, 15:23:08 CEST

witam,

znowu wszyscy okopali się na dawno ustalonych pozycjach, każdy troszkę
postrzelał i jest spokój. Ale ja nie o tym, bo o tym już raz pisałem.

Zadziwia mnie w naszych harcerskich dyskusjach to, jak bardzo jesteśmy
głusi, ślepi i odcięci od rzeczywistości poza. Tylko nieliczni
dyskutanci pisząc o propozycjach zmian odwołują się do  doświadczeń
innych NGO, albo (fuj!) skautingu*. Nie mogę tego zrozumieć, bo
przecież większość problemów, o których rozmawiamy została już dawno i
niejednokrotnie rozwiązana przez innych. Ale te rozwiązania są jak
rozumiem tak nieharcerskie, że nie możemy w ogóle o nich myśleć?
Dobrze rozumiem Admirale?

pozdrawiam,
hajder

* celowo użyłem określenia skauting, ponieważ w mniemaniu przeciętnego
(o ile nie większości) instruktora ZHP poza granicami RP rozciąga się
kraina owładnięta przez złowrogi i nieznany skauting. I nie ma tam
żadnych organizacji, które się między sobą różną. Są skauci i wszyscy
są jednakowi. Ale to temat na dłuższą książkę...