Re: [Czuwaj] GK społeczna wybierana przez RN

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 11 Cze 2008, 10:29:16 CEST

W dniu 11 czerwca 2008 00:16 użytkownik Marcin Skocz <skocz w post.pl>
napisał:

> Może warto rozważyć udanie się w stronę federacji i reprezentacji
> chorągwii? Zaznaczam, że to tylko wolne przemyślenie i nie miałem czasu
> jeszcze nad tym pomyśleć bardziej szczegółowo, ale brzmi to dla mnie
> dobrze.

Nie, nie. Nie u nas.

Mam wrażenie, że powstałoby ZHW, ZHB i inne związki wojewódzkie :]
Jednak jesteśmy trochę na wschodzie i nasza lekko azjatycka ;) mentalność
powoduje, że skoro już tą władzę wybierzemy to powinna ona być silna.

Inaczej będziemy mieli osobne programy, mundury, wszystko. Początek końca -
IMHO.
Zresztą już baronom niektórym odbija i zapominają po co są.

Skończmy wreszcie z tą pseudowojskową strukturą, szarżami, stukaniem
obcasami i innymi archaizmami, bo to masakra jakaś jest.

> Moim zdaniem rada nie powinna się specjalizować, a tylko zajmować się
> planowaniem strategicznym i wytyczaniem celow dla zatrudnionych
> specjalistów. W ten sposób można osiągnąc o wiele więcej. No i latwiej się
> tym zarządza.

O to, to, to. Rada ma zarządzać strategicznie, ewentualnie taktycznie

Specjalizowac ma się to ciało płatne. I ich rozlicza się z tego co robią.

Zarząd zakładów mięsnych naprawdę nie musi składać się z masarzy! ;)