Re: Re: [Czuwaj] GK społeczna wybierana przez RN

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 12 Cze 2008, 09:25:54 CEST

W dniu 11 czerwca 2008 23:19 użytkownik Tomasz Kazubski <
dalkow w poczta.onet.pl> napisał:

> czyli bez kontrolowania zarządu?
> jeżeli nie specjalizować, tzn. że programowiec lub kształceniowiec będzie
> wyznaczał
> cele skarbnikowi lub członkowi ds. wizerunku? czy będzie polegał tylko na
> celach, które
> sami sobie wyznaczą lub rada będzie korzystała z wiedzy doradców
> zewnętrzych?
>
> ciekawe co na to Goorek? czy gdyby on odpowiadał za wizerunek, to czy byłby
> szczęśliwy, gdyby
> cele wyznaczał mu kształceniowiec?
>
> mam tu na myśli małą radę, bo taka 24 osobowa, to raczej siłą rzeczy będzie
> [...]

Ale to nie tak Tomku.
Rada nie układa sama strategii. O strategia określa cele strategiczne,
określa wskaźniki sukcesu itp. Rada pilnuje tylko czy ja idę zgodnie ze
strategią. Ma do tego wszystkie potrzebne wskaźniki... Dlatego tam nie musi
być specjalizacji.

Co więcej, nie wtrąca się w poziom operacyjny (co u nas jest nagminne).