[Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Wto, 17 Cze 2008, 19:57:04 CEST

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):
 > Oglądałem stronę www Hufca Słubice. Niektóre "aktualności" z 2005 roku, i
 > wiele "dziur" w stronie. Patrząc na "prężność " hufca sądzę, że bedą mieli
 > problem z rozliczeniem tych 250 tys. i znowu ZHP będzie na "czarnej
 > liście". Ale widocznie mieli w FIO jakiegoś dobrze ustawionego partyjnego
 > działacza. Tak to już
 > jest w naszej rzeczywistosci.
 >
 > hm. Andrzej Jąderko

tak mi się przypomniało po roku :)

natchnęło mnie po przyglądaniu się tegorocznej liście odrzuconych wniosków ZHP
(chorągwianych) do FIO ze względów formalnych, sporo tego :(

a ja mam pytanie o to czego się nauczyliśmy jako ZHP:
- czy Rada Naczelna wprowadziła jakieś zabezpieczenia?
- czy CKR ma jakieś propozycje uniknięcia takich kwiatków?
- czy coś z tych 250.000pln mieli przynajmniej harcerze z tego hufca, gdyż ja niestety
niczego nie zauważyłem na ich stronach internetowych,
nawet w galerii pusto :(
- co się stało z ćwierć milionem złotych?

a może oni ich jednak nie otrzymali po protestach środowiska NGO?

tomek