=?ISO-8859-2?Q? Re: Re: Re: [Czuwaj] GK spo=B3eczna wybierana prze z_RN?=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 18 Cze 2008, 00:15:21 CEST

"czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net> napisał(a):

 > ?
 > ;-)

Nie wiem co oznacza to co napisałeś, bo tego nie wyjaśniłeś. Może to oznaczać zarówno wybieranie autorytetów z "listy krajowej" jak i decydowanie przez cały zjazd kto ma być członkiem RN z Chorągwi Krakowskiej, potem przez cały zjazd kto mabyć członkiem RN z Łódzkiej, potem kto ze Stołecznej itp. To co piszesz łatwiej było by zrozumieć gdybyś podawał jednoznaczne wyjaśnienia, a nie zadawał kolejnych pytań, licząc że zmobilizuje to czytelników do myślenia i samodzielnego dojścia do właściwych wniosków.

 > Aby "bawić się" w takie niuanse RN musiałaby być
 > jeszcze bardziej liczniejsza niz teraz.

Dlaczego? Jeśli chorągwiom mającym od 0 do 4999 członków przydzielić po 1 przedstawicielu w RN, chorągwiom mającym od 5000 do 9999 członków przydzielić po 2 przedstawicieli w RN a chorągwiom mającym 1000 lub więcej członków przydzielić po 3 przedstawicieli w RN (podobnie jak było do tej pory) to zgodnie z tegorocznym sposem, RN powinna liczyć 30 osób + Przewodniczący i kilku wiceprzewodniczących.

Pozdrawiam, Michał