[Czuwaj] jak dyskutować o strategii ZHP?

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Sob, 1 Mar 2008, 10:27:49 CET

Mowa o spotkaniu osób związanych z Wydziałem Wdrażania Strategii GK ZHP, na którym rozmawialiśmy m.in. o celach, zakresie oraz formule działania naszej jednostki eksperckiej. Z naszej perspektywy analizowanie sytuacji ZHP i wypracowywanie na tej podstawie określonych rozwiązań jest jednym z aspektów pracy ze strategią. Mówienie o "aktualnej" i "nowej" strategii nie jest może najlepszą formą opisywania przedmiotu naszych zainteresowań. Strategia jest bowiem procesem ciągłym, zaś decyzję, którą podejmie w 2009 roku Zjazd ZHP postrzegać należy raczej jako aktualizację strategii, a nie jako przyjęcie zupełnie nowego kierunku rozwoju.

Jeżeli kogoś ten temat interesuje to zapraszam na nasze następne spotkanie, które odbędzie się 17 marca, o g. 17.30 w Warszawie.
(Wcześniej proszę o informację na priv.)

Paweł