=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: [Czuwaj] jak dyskutowa=E6 o strategii ZHP??=

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Sob, 1 Mar 2008, 10:33:33 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):
> A cóż to było za spotkanie? Może zamiast dyskutować o analizie ZHP pod
>kątem nowej strategii warto by chociaż spróbować zrealizować tę którą
>aktualnie mamy. Bo na razie jest z tym bardziej niż cienko.

>Kowlak

było to spotkanie Pawła Dobosza z Wydziału Wdrażania Strategii (jeżeli czegoś w nazwie nie przekręciłem), z ludźmi chcącymi pracować z nim i ja jako gość

wydaje mi się, że kto inny zajmuje się realizacją obecnej strategii, a kto inny może przygotować zarys nowej, tym bardziej, że przygotowanie strategii jest czasochłonne,
jeżeli wszyscy skoncentrowali by się nad realizacją obecnej, to nagle obudzimy się przed zjazdem i "po łebkach" była by robiona nowa, z zarzutami, że nie została skonsultowana

uważam, iż należy w ZHP skończyć z krótkowzrocznością działań i zajmowaniem się tylko dniem codziennym

później dochodzi o koszmaru czasowego i Zlot, który należy przygotowywać w 3 lata, trzeba zrobić w rok, a komendant polskiego kontyngentu, który powinien być wybrany najpóźniej we wrześniu roku poprzedzającego, jest wybrany jako ostatni z dużych kontyngentów i zajmuje się przejmowaniem prowizorki, którą musieli zrobić organizatorzy, gdyż nie można było dłużej czekać
- jest to przykład, aby uzmysłowić jakie błędy popełniamy nagminnie i nie mam na celu krytykowanie nikogo, gdyż dla mnie sprawa poprzedniej GK-i jest zamknięta raz na zawsze, a obecna potrzebowała czasu - jednak jest to wynik krótkowzroczności

(proszę o trzymanie się wątku i nie podejmowanie w ramach tego tematu, np. tematu Zlotu)

tomek