[Czuwaj] Organizujemy obozy harcerskie

"phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR "phm. Zbigniew Paweł Skupiński HR
Pon, 3 Mar 2008, 10:31:36 CET

Najśmieszniejsze jest to, że wiele z tych prywatnych firm to działania
naszych instruktorów wynajmujących harcerskie bazy. Pytanie jest jaki
jest bilans zysków i strat, bo z jednej strony bez wysiłku wybrane hufce
maja zarobek na bazie, z drugiej strony pojawia się konkurencja programowa.

sw_Mikolaj2