Re: [Czuwaj] jak dyskutować o strategii ZHP?

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Pon, 3 Mar 2008, 10:37:57 CET

29-02-08, Tomasz Kazubski <dalkow w poczta.onet.pl> napisał(a):

> - nie ma pieniędzy i ludzi do prac nad głęboką analizą wszystkich obszarów
> strategicznych i wg mnie, jeżeli chodzi o metodologię dokonania analiz to
> pewnie można liczyć na dobrą radę ze strony Zespołu Badań i Analiz, ale
> analizy to raczej powinny zrobić sobie same zespoły robocze pracujące nad
> poszczególnymi obszarami strategicznymi
> (jeżeli się mylę, to proszę poprawcie mnie)

A możesz napisać, jakie to są wszystkie obszary strategiczne, ze szczególnym
uwzględnieniem tych, do których brakuje ludzi?

Osobiście mógłbym być zainteresowany pewnymi analizami w ramach prowadzonych
badań naukowych, z wizją obustronnej korzyści. Tylko czy  będą takie obszary
strategiczne i formy analiz (tu myślę też o analizach przestrzennych,
geograficznych), które się mieszczą w mojej działce zainteresowań?

Tu się podpisuję jako:

dr Dominik Jan Domin
Zakład Studiów Miejskich i Rekreacji
Instytut Geografii UMK