Re: Re: [Czuwaj] Pułkowniki - pod ocenę

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pon, 3 Mar 2008, 12:32:53 CET

Dnia 1-03-2008 o godz. 20:03 Tomasz Kazubski napisał(a):
> jest jeden podstawowy problem, nie ma związku przyczynowo - skutkowego
> między harcerzem a inżynierem, leśnikiem, aktorem, może trochę między
> harcerzem a ratownikiem

Witaj,
moim zdaniem te spoty nie są o tym, że harcerstwo nauczyło ich bycia
inżynierem, leśnikiem czy aktorem!
Myślę, że z tego wszystkiego można się tylko nauczyć jak być dobrym
ratownikiem w harcerstwie.

Przesłanie jest w moim odczuciu inne. Harcerstwo zainspirowało mnie,
dlatego poszedłem na studia i zdecydowałem się zostać:
aktorem, lekarzem, inżynierem, leśnikiem, szefem dużego koncernu,
sportowcem, sprzedawcą kwiatków, nauczycielem, prezydentem, kimkolwiek.

W harcerstwie dane mi było spróbować jak to jest zbudować sobie łóżko i
namiot, spędzić miesiąc w srodku lasu, odegrać kilka ról na róznych
przedstawieniach i zrozumieć, jak ważna jest pomoc człowiekowi w
najmniej spodziewanym momencie.
miałam okazję się przekonać, jak to jest zarządzać zespołem, jak
promować to, co chcę promować, jak rozmawiać z małym człowiekiem tak,
aby chciał mnie słuchać. I dzięki temu, że miałam okazję tego spróbować
wiedziałam, co chcę w życiu robić i zaczęłam to robić.....

No, tak mniej więcej rozumiem przesłanie tych spotów.

Technicznie - zbyt długie są migawki - tzn za wolno miga... :)
nietechnicznym językiem mówiąc.

Pozdrawiam
Ania Nowakowska

Brian Tracy w Polsce! Rewolucja w sprzedaży! Konferencja
'Nowa Psychologia Sprzedaży', 25 kwietnia 2008, Warszawa,
Hotel Marriott
http://klik.wp.pl/?adr=www.briantracy.pl&sid=250