[Czuwaj] Opole bis

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 4 Mar 2008, 10:44:20 CET

Serwis GK dalej ma się dobrze z wiadomościami ze stycznia, ale ktoś się zlitował i wprowadził kilka nowości do działu uchwał. Stąd wiemy, że wytężona praca trwa.
I oto jednym z jej efektów jest ogromny sukces naszej "wadzy" - oto ZHP wzbogacił się o nową chorągiew!
Uczestniczyłem w dwóch Zjazdach Chorągwi Opolskiej i bardzo starannie przygotowywałem się do decyzji, która podjęła poprzednia Rada Naczelna. Już nie liczę na Naczelnika Budzińskiego, bo okazało się, że nie ma odwagi wypowiadania się na liście. Może więc znajdzie się inny odważny i uzasadni publicznie decyzję o powołaniu chorągwi Opolskiej i poinformuje o aktualnej sytuacji finasowej i organizacyjnej. Czy przez pół roku udało się spłacić ponad milonowe zadłużenie? Czy Hufca, które nie opowiadały się za istnieniem chorągwi zmieniły zdanie. Czy Chorągiew po 31 maja rozpocznie starania o osobowość prawną? (statut chyba nie przewiduje by jej nie miała).

A przy okazji widzę, że sprawdza się to co napisałem po Zjeździe. Bo oto zwolniło się miejsce w GK... :-)

SW