[Czuwaj] Opole bis

Wto, 4 Mar 2008, 10:57:05 CET

Dnia 04-03-2008 o 10:44:20 Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał(a):

>  Czy przez pół roku udało się spłacić ponad milonowe zadłużenie? Czy
> Hufca, które nie opowiadały się za istnieniem chorągwi zmieniły zdanie.
> Czy Chorągiew po 31 maja rozpocznie starania o osobowość prawną? (statut
> chyba nie przewiduje by jej nie miała).
>
> A przy okazji widzę, że sprawdza się to co napisałem po Zjeździe. Bo oto
> zwolniło się miejsce w GK... :-)
>
> SW
> --

Takie postąpienie, Sławku, dla Opola - jest wręcz genialne. Można
powiedzieć, że restrukturyzacja świetna. Długi poprzednie - jako długi
osoby prawnej ZHP - zapłaci ZHP. Nowe Opole będzie zgodnie ze Statutem
osobą prawną. Normalnie przekazywano majątek chorągwiom, taki który był w
ich dyspozycji, po potrąceniu zadłuzenia, które zostawało na ZHP. Teraz
nie ma jak tego zrobić, bo przecież nie ma chorągwi opolskiej (nieosoby
prawnej). Więc tworząc taką od nowa, nie sposób jej od razu dawać nie
wiadomo czemu długów. Ciekawe jak z tego wybrną...

Ciekawa też, że administrator ZHP kochany nie uznał tej wiadomości za
ważną na tyle, żeby na stronie głównej zamieścić info, że mamy nową
chorągiew.

Ciekawe jest również, że za 2 tygodnie RN, która przecież niedawno
zlikwidowała tąże chorągiwe. Ja wiem, że powołanie jest wyłączną
kompetencją GK, ale jakaś informacja na ten temat, konsultacja, z RN
mogłaby się odbyć. Tożto zadziwiająco szybkie zmartwychwstanie.
Ryszard Rutkowski