[Czuwaj] Opole bis

Wto, 4 Mar 2008, 11:03:22 CET

Dnia 04-03-2008 o 10:44:20 Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał(a):

> A przy okazji widzę, że sprawdza się to co napisałem po Zjeździe. Bo oto
> zwolniło się miejsce w GK... :-)
>
> SW

No to przewidywali wszyscy - ja np. dawałem 1 miesiąc. I zapewne larum
podniesione po Zjeździe spowodowało, że GK ze wstydu po prostu nie
zamieniła Pawła na Rafała od razu.

Dziś jednak uważam, że  fikcji nie należy utrzymywać. Dlatego Rafał B. -
osoba posiadająca zakres kompetencji typowy dla członka GK, uczestniczący
w jej pracach, oficjalnych zbiórkach GK, zwany w niektórych kręgach
Nadnaczelnikiem - powinienem zająć to miejsce! Nie ma sensu udawać, że
jego głos nie jest liczony w GKa.

Dlatego osobiście nie będę rwał włosów z mej bujnej  czupryny jeśli dowiem
się , że Rafał uzupełni skład GK. Najwyżej zaspokoję swoją próżność i
powiem: "A nie mówiłem?". Ale dziś mówię: Rafał Bednarczyk do Gki!

Ryszard Rutkowski