Re: Re: [Czuwaj] jak dyskutować o strategii ZHP?

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Wto, 4 Mar 2008, 11:38:32 CET

04 Mar 2008 11:14:36 +0100, Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl>
napisał(a):

> Aktualnie pracujemy na następujacych obszarach:
> MISJA
> PROGRAM
> ZARZĄDZANIE
> KADRA
> ZASOBY
> RELACJE

> Myślę, że analizy takie mogą okazać się niezwykle pomocne w obszarze
> MISJA, który obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak jakość i zasięg
> oddziaływania harcerstwa. Mówiąc po ludzku, chodzi o harcerską mapę Polski.
> Przez 'mapę' rozumiem określoną formę prezentacji wyników analizy
> [...]

Co oznacza określenie ZASOBY? Generalnie rozkład przestrzenny tez może być
istotny. Tak samo analiza realizowanej oferty programowej.

Nie mówiąc już o narzędziu GIS, nie tylko do prezentacji wyników w formie
mapy, ale również do integracji danych z różnych zakresów przestrzennych (m.
in. dane z hufców i dane ze statystyki publicznej). Oraz analizy
autokorelacji przestrzennych, w tym wychwycenie lokalnych outsiderów
(zarówno pod względem pozytywnym, jak i negatywnym). Sprawdzenie roli
metropolii i dużych miast.

Kto w GK to koordynuje?

Dominik Jan Domin