[Czuwaj] Opole i GK

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Wto, 4 Mar 2008, 13:13:46 CET

Witam wszystkich,

Ryszard Rutkowski, który myślał o pisaniu
CV jako kandydat go GK ZHP po zwolnieniu
się miejsca przerazil się wypowiedzia
Jedrzeja:

i napisal tak:
> To po ptakach, jak trzeba mieć rekomendację...

Ryniu - z tego co wiem, a przeciez sam twierdzisz
ze wiem niemal wszystko co dzieje się w GK,
nie trzeba zadnej rekomendacji wiec spokojnie
możesz pisac to CV do GKi.
A jeśli by jednak ktos chciał od Ciebie
jakiejs rekomendacji to ja Ci chetnie taka
napisze.

I niestety chciałbym rozczarowac wszystkich
przekonanych, ze zwolniono dla mnie miejsce
w GK - nigdy nie było takiego planu i nie ma
go również teraz - ani aktualna Gka
nie zamierza mnie zapraszac do swojego grona,
ani ja nie zamierzam się tam wpraszac.

pozdrawiam
R. Bednarczyk