[Czuwaj] Opole i GK

Wto, 4 Mar 2008, 13:25:20 CET

Dnia 04-03-2008 o 13:13:46 Rafal Bednarczyk <rafal.bednarczyk w zhp.pl>
napisał(a):

> Ryniu - z tego co wiem, a przeciez sam twierdzisz
> ze wiem niemal wszystko co dzieje się w GK,
> nie trzeba zadnej rekomendacji wiec spokojnie
> możesz pisac to CV do GKi.
> A jeśli by jednak ktos chciał od Ciebie
> jakiejs rekomendacji to ja Ci chetnie taka
> napisze.
>
> I niestety chciałbym rozczarowac wszystkich
> przekonanych, ze zwolniono dla mnie miejsce
> w GK - nigdy nie było takiego planu i nie ma
> go również teraz - ani aktualna Gka
> nie zamierza mnie zapraszac do swojego grona,
> ani ja nie zamierzam się tam wpraszac.
>
> pozdrawiam
> [...]

Rafale!

Nie śmiałbym prosić Ciebie o rekomendację na jakiegoś tam członka GKi, no
może gdybym chciał zostać kandydatem na Naczelnika, to jeszcze. Nie używa
się przecież rekomendacji Papieża, żeby zostać proboszczem Kalisza ;)

I powiadam raz jeszcze - dajcie spokój. Sytuacja, w której pozostajesz
poza GKą jest wg mnie chorą, bo fikcyjna. I mniej gorzkie jest
przełknięcie kazusu Zygarłowskiego jako członkaGKi-ducha, niż Bednarczyka,
który w niej faktycznie pracuje, a formalnie go tam nie ma.

Szczerze zachęcam Naczelniczkę i GKunię do złożenia Rafałowi Bednarczykowi
propozycji, a Ciebie do jej przyjęcia. Chcesz rekomendację ?:)

Ryszard Rutkowski