[Czuwaj] Opole i GK

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 4 Mar 2008, 14:35:48 CET

Nie uwierze, no naprawde nie uwierze...
Rafal, ktory kilka lat temu kandydowal na Naczelnika, a kilka miesiecy temu
prawie zostal czlonkiem GK, teraz pisze, ze nie ma zamiaru zostac czlonkiem
GK?
Czy tylko, ze nie ma zamiaru "sie tam wpraszac"?

Kilka miesiecy temu chcieliscie niemal za wszelka cena ratowac Zwiazek,
nawet ze cana zbratania sie z Korpusem, a dzisiaj nie chcesz dolaczyc do
tego grona? Sytuacja sie zmienila, czy grono juz nie to?

Moze i Rafal budzi rozne emocje (dobre i zle), ale odkad go znam nie boi sie
publicznie (czyt. w internecie) wypowiadac. I co najwazniejsze znajduje na
to czas. O czym ostatnio mialem okazje sie przekonac, choc efekt dla mnie
byl negatywny... :-(

Popieram to, co napisal Ryszard. Tylko z tym Kaliszem byn nie wyjezdzal. Nie
mieszajmy harcerstwa do polityki.
A posel Kalisz chyba moglby miec kapelana, a nie proboszcza, ale ja sie na
tych fanaberiach nie wyznaje... :-)

Pozdrawiam

Tomek.