RE: [Czuwaj] Alert dla Opolskiej Chorągwi (PAP)

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Śro, 5 Mar 2008, 17:09:33 CET

Bracia Mniejsi Skautowi Polscy tylko na to czekają ;)
Tu jednak chyba wolałbym, żeby zostało jak jest.
Tak mawiają panie z rektoratu u mnie "po co zmieniać, jak jest dobrze?" :D

--
Pozdrawiam!
Marek Jedynak