=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re:_[Czuwaj]_ZI_GK_ZHP_-_Poszukuje my wsp=F3=B3pracownik=F3w ; -) j=

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Czw, 6 Mar 2008, 18:50:39 CET

06-03-08, Tomasz Kazubski <dalkow w poczta.onet.pl> napisał(a):
>  jestem laikiem informatycznym i miałbym prośbę, abyś wytłumaczył o co chodzi z tym XHTML, gdyż głęboko wierzę, że nie chodzi Tobie o taką różnicę: xHTML - XHTML

Chodzi. Bądźmy profesjonalni, w takich przypadkach to naprawdę
niewiele kosztuje.

>  a odnośnie konkretu, to mam nadzieję, że masz na myśli coś w rodzaju np. dobrej atmosfery, ewentualnie darmowego łącza internetowego

Na przykład. Marzeniem byłaby chociażby umowa wolontariacka, która w
naszej organizacji dalej jest abstrakcją...
Poza tym uważam, że jako organizacja powinniśmy zatrudniać
specjalistów, przynajmniej na szczeblu ogólnopolskim.

>  wiem, że wybrałeś ładne miasto na studia, jednak trochę pokory proponuję, bo w przeciwnym razie wcale się nie zdziwię dlaczego Zachodniopomorska jest takim potentatem finansowym, skoro kasa pusta, ale dla informatyków musi się znaleźć

Nie rozumiem tej osobistej docinki. Jeżeli masz jakieś informacje, że
ktokolwiek z Zachpom zarabia za tą chałturę, którą odstawiają w
internecie, to będę zobowiązany za przesłanie mi informacji. Ja
osobiście nie mam i nie miałem z chorągwią, zespołem internetu
chorągwi ani pokrewnymi żadnego związku.

pozdrawiam,
hajder