_[Czuwaj]_ZI_GK_ZHP_-_Poszukuje

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Czw, 6 Mar 2008, 20:45:46 CET

"Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net> napisał(a):
> 06-03-08, Tomasz Kazubski <dalkow w poczta.onet.pl> napisał(a):
>  jestem laikiem informatycznym i miałbym prośbę, abyś wytłumaczył o co chodzi z tym XHTML, gdyż głęboko wierzę, że nie chodzi Tobie o taką różnicę: xHTML - XHTML

::Chodzi. Bądźmy profesjonalni, w takich przypadkach to naprawdę
::niewiele kosztuje.

jednak wolałbym, aby o profesjonaliźmie lekarza świadczyło bardziej to, że po operacji będę mógł jeszcze z 60 lat żyć, niż to że w mojej karcie pacjenta wpisze nazwę specyfiku, którego użył z małej bądź dużej litery

lub nawet

wolałbym, aby o profesjonaliźmie profesora medycyny świadczyło to ilu ludziom uratował życie i ile wynalazł nowych sposobów leczenia, niż to czy na międzynarodowym sympozjum prezentując swoje osiągnięcia użył w prezentacji pewną nazwę łacińską z dużej lub małej litery

po prostu duża, czy mała litera nazwy programu (czy co to było) zupełnie nie świadczy o poziomie szefa ZI, a przynajmniej tego nigdy bym od niego nie wymagał

>  a odnośnie konkretu, to mam nadzieję, że masz na myśli coś w rodzaju np. dobrej atmosfery, ewentualnie darmowego łącza internetowego

::Na przykład. Marzeniem byłaby chociażby umowa wolontariacka, która w
::naszej organizacji dalej jest abstrakcją...

tutaj się z Tobą zgodzę

::Poza tym uważam, że jako organizacja powinniśmy zatrudniać
::specjalistów, przynajmniej na szczeblu ogólnopolskim.

jeżeli jest za co, to od dawna byłem za tym
jednocześnie jestem daleki od tego, aby nawet społecznie zatrudniać osoby kiepskie - jednak jeżeli nie ma kasy, to lepiej zapłacić za 5, nawet 10 stałych łączy plus inne nie finansowe bonusy, niż jednego albo dwóch informatyków za 4,000pln każdy, co ze wszystkimi podatkami i ZUSami daje jakieś 7,000pln

>  wiem, że wybrałeś ładne miasto na studia, jednak trochę pokory proponuję, bo w przeciwnym razie wcale się nie zdziwię dlaczego Zachodniopomorska jest takim potentatem finansowym, skoro kasa pusta, ale dla informatyków musi się znaleźć

::Nie rozumiem tej osobistej docinki. Jeżeli masz jakieś informacje, że
::ktokolwiek z Zachpom zarabia za tą chałturę, którą odstawiają w
::internecie, to będę zobowiązany za przesłanie mi informacji. Ja
::osobiście nie mam i nie miałem z chorągwią, zespołem internetu
::chorągwi ani pokrewnymi żadnego związku.

docinka nie wprost do Ciebie, ale do ludzi ze środowisk małych bądź dużych, za których składki do GK-i może wystarczyło by opłacić "prąd do żarówki w pokoju 113"

po prostu żałość mnie bierze, gdy słyszę bezrobotnego utrzymywanego z pomocy społecznej, który krzyczy na urzędnika, że jest darmozjadem, który żyje z jego podatków

lub Polaka pracującego na czarno lub na umowę o dzieło narzekającego na służbę zdrowia, a ile to on składek zdrowotnych zapłacił?

niestety nie rozumiem hufców twierdzących, że ich składki zatrzymuje chorągiew, to niech wpłacają odpowiednią część bezpośrednio do GK-i, tak jak to robią hufce bodajże z chorągwi gdańskiej

ciekawe jakie konsekwencje może wyciągnąć chorągiew wobec hufców wywiązujących się z obowiązku odprowadzenia 40% składek do GK-i z pominięciem chorągwi, a 20% włacających normalnie do chorągwi?

jeżeli uraziłem - przepraszam

tomek