[Czuwaj] O molestowaniu...

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Czw, 6 Mar 2008, 23:19:38 CET

Kolejna informacja obiega media i wzbudza sensacje w społeczeństwie. Znowu  został nadszarpnięty wizerunek ZHP, ale też i całego harcerstwa.
Znowu ZHP...
Druhowie, powiedzcie mi, jak znacie jakąś przyczynę, dlaczego stale są informacje o patologiach seksualnych i zboczeniach wśród korpusu instruktorskiego ZHP? Kolejny druh był "opiekunem" na obozie, a w domu miał w komputerze porno foty. Także z harcerkami... Mnie się to w moim łbie siwiejącym nie mieści zupełnie.
Czekam z niepokojem, kiedy wybuchnie bomba w ZHR albo FSE, a tu nic. Czyżby krzywa dzwonowa nie miała zastosowania?
Przywiązanie do wartości?, większa kontrola, częstsza weryfikacja? E, tam... Nie sądzę.
A więc dlaczego?
2008-03-06, 23:12
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR
piotr.giczela[AT]zhr.pl, piotrgiczela[AT]o2.pl
GG36277