[Czuwaj] O molestowaniu...

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Czw, 6 Mar 2008, 23:28:19 CET

06-03-08, Piotr Giczela <piotr.giczela w zhr.pl> napisał(a):
>  Druhowie, powiedzcie mi, jak znacie jakąś przyczynę, dlaczego stale są informacje o patologiach seksualnych i zboczeniach wśród korpusu instruktorskiego ZHP?

Nie wiem jaki korpus jest w naszej organizacji. Ja należę co najwyżej
do kadry, ew. grona instruktorskiego. Korpusy to są w ludziach (od nóg
w górę bodajże :).

>  Czekam z niepokojem, kiedy wybuchnie bomba w ZHR albo FSE, a tu nic. Czyżby krzywa dzwonowa nie miała zastosowania?
>  Przywiązanie do wartości?, większa kontrola, częstsza weryfikacja? E, tam... Nie sądzę.
>  A więc dlaczego?

Bo mamy większy "bagaż" ludzi, którzy są u nas od Bóg jeden wie kiedy.
Bo nie weryfikujemy kadry, nie wykluczamy z organizacji tych, którzy
nie działają. Bo sami pozwalamy sobie na to, żeby w nasze szeregi
trafiał ktokolwiek. Bo wydaje nam się, że problem nie istnieje. Chyba
dlatego.

pozdrawiam,
hajder