Re: [Czuwaj] O molestowaniu...

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Czw, 6 Mar 2008, 23:32:26 CET

> Druhowie, powiedzcie mi, jak znacie jakąś przyczynę, dlaczego stale są informacje o patologiach seksualnych i zboczeniach wśród korpusu instruktorskiego ZHP? Kolejny druh był "opiekunem" na obozie, a w domu miał w komputerze porno foty. Także z harcerkami... Mnie się to w moim łbie siwiejącym nie mieści zupełnie.
> Czekam z niepokojem, kiedy wybuchnie bomba w ZHR albo FSE, a tu nic. Czyżby krzywa dzwonowa nie miała zastosowania?
> Przywiązanie do wartości?, większa kontrola, częstsza weryfikacja? E, tam... Nie sądzę.
> A więc dlaczego?

Bo skala inna.
Chorągiew gdańska ma chyba 9 tys. członków. Słyszałeś, coś o pedofilach - instruktorach z gdańskiej?
Jeśli potencjalnych zboczeńców wśród osób pracujących z młodzieżą (księży, nauczycieli, instruktorów) jest dla przykładu 1%, to w organizacji w której jest 18 tys. członków kadry, będzie w liczbach bezwzględnych więcej, niż w organizacji, która ma 2 tys. członków kadry.

I nie mów, że ZHR ten problem omija. Pamiętam pedofila chyba z Wrocławia, który był instruktorem ZHR. Afera spora parę lat temu. Odbiła się niekorzystnie na ZHP, bo media mówiły o tym, że instruktor harcerski jest pedofilem... Żadko kto pisał, z której organizacji był ów druh.

Seascout

PS. Co to jest krzywa dzwonowa?