Re: [Czuwaj] Służby mundurowe?

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Pią, 7 Mar 2008, 06:17:40 CET

Dnia 6-03-2008 o godz. 22:11 Michał Górecki napisał(a):

> Myslałem że harcerstwa nie obowiązuje zasada "byle jak, oby mówili". Ja
> mam
> pare innych pomysłów, np na ostatnią stronę SE albo faktu :P
>
> g00rek

z blogu rzecznika zhp :)

Człowiek uczy się przez całe życie. Dziś kolejna nauka. Jeśli się komuś
nudzi to znajdzie błąd w tym, że ktoś "uczestniczył" w czymś bądź "brał
udział" Mało tego podniesie raban, że news to news a nie epopeja
narodowa. No i jeszcze co jest a co nie jest służbą mundurową. Tylko że
te"złe" służby nie robiły problemów z banerami 1% na ich stronach.  O
ile nie można bronić ludziom wolności wypowiedzi, o tyle w swej "walce z
systemem" przypominają kamikadze. Pozdrawiam w tym momencie fanów listy
dyskusyjnej "Czuwaj"  To takie grono tetryków, które siedzi i tropi
niczym CBA spiski. Ino znajduje je tam gdzie ich nie ma&#8230;Prozak
życia;) (...)
(...) Po południu byłem na spotkanie w sprawie wspólnego projektu 5
organizacji. Nie wejdziemy pewnie w niego, ale nie wypadało odmówić
rozmowy. To też było przyczyną rozważań internetowych. Te forumowe
hieny, zanim jeszcze poznają cokolwiek już ścierają to w proch. Takie
jest podobno prawo demokracji;)

Nauka w służbie seksu!
Czy karty kredytowe podnoszą atrakcyjność
mężczyzn w oczach kobiet? Sprawdź sam :)
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fdwuplciowi.html&sid=255