RE: [Czuwaj] Re: chorągwie

Jedrula jkuny w interia.pl
Pią, 7 Mar 2008, 10:54:54 CET

I ciągle mnie dziwi, czemu strona główna ZHP nie zauważa np tego, że w nocy z 9 na 10 lutego 2008 gdzieś w Beskidzie, na wysokości 1111 m.n.p.m spotkało sie ponad 300 harcerzy i wszyscy spali w namiotach (80 namiotów! - moim zdaniem promocyjne to można było doskonale sprzedać) a chwalimy się jakąś konferencją, która jednak była nam chyba po nic... :\

Albo niech wreszcie ktoś mnie wyprowadzi z błędu i wskaże jakiś sens udziału ZHP w konferencjach służb mundurowych...

Seascout

Bo może ktoś o tym najzwyczajniej Adama nie poinformował. Nie przekazał, może dopiero przekaże. Może nie chciał, może nie wiedział, że może. Choć to dziwne. O wszystkim co się dzieje w związku nie sposób się dowiedzieć. Nie w każdej chorągwi, hufcu jest zespół promocji, nie wszędzie przede wszystkim istnieje świadomość promowania działań.

A jeśli się zdarzyło i wiesz kto miał w tym udział, to mu napisz, albo daj kontakt do tej osoby, a on się z nią skontaktuje.

Jędrzej

Rozmiar ma znaczenie... czy nie?
kliknij >>> http://link.interia.pl/f1d1f