Re: [Czuwaj] Re: chorągwie

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Pią, 7 Mar 2008, 10:04:11 CET

07-03-08, seascout w o2.pl <seascout w o2.pl> napisał(a):

> Za to jak czytam tę notkę, to nijak nie mogę roztkminic, czego tam szukali
> przedstawiciele ZHP. Wydaje mi sie, że ani jeden problem tam poruszany nie
> jest naszym problemem... W ogóle... to jakaś obca bajka. To tak, jakby
> przedstawiciel ZHP uczestniczył w konferencji cechu piekarzy...

Nasz osobnik zwany rzecznikiem nie widzi problemu.

I ciągle mnie dziwi, czemu strona główna ZHP nie zauważa np tego, że w nocy
> z 9 na 10 lutego 2008 gdzieś w Beskidzie, na wysokości 1111 m.n.p.mspotkało sie ponad 300 harcerzy i wszyscy spali w namiotach (80 namiotów! -
> moim zdaniem promocyjne to można było doskonale sprzedać) a chwalimy się
> jakąś konferencją, która jednak była nam chyba po nic... :\

Po prostu TY i reszta hien (ja też) nie rozumiemy, czym jest Harcerstwo i
nie nosimy go w sercu.

A zresztą - w namiotach? W Beskidzie? Fuj!

DJD