[Czuwaj] strona chorągwi było:Znowu molestowanie

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Pią, 7 Mar 2008, 13:09:58 CET

Michał Górecki napisał(a):
> My wogóle traktujemy internet bardzo oldskulowo. Nie wiem ilu z was wie,
> że
> od całkiem długiego czasu w internecie nadeszła epoka web 2.0, czyli
> krótko
> mówiąc epoka społeczności internetowych. W Polsce to choćby początki
> takich
> serwisów jak grono.net.
>
> A my ciągle mamy problem z web 1.0 czyli jednokierunkowym przekazem treści
> dół. Znowu 100 lat za...
>
> Choć ostatnio mamy wysyp harcerskich społecznościówek. Warto dodać, że
> [...]

A to już temat nie tylko dotyczący wizerunku. Z rozwiązań web 2.0. powinniśmy nie tylko jako organizacja korzystać, ale także, a może przede wszystkim, uczyć młodych ludzi życia (funkcjonowania) w ramach sieci. Nawiązując zaś do jednego ze swoich poprzednich e-maili, nasze dzisiejsze analizy powinny dotyczyć już nie tyle web 2.0, co web 3.0 (czyli przyszłości Internetu, sieci i skutków jakie mogą one przynieść jednostkom, relacjom międzyludzkim, społecznościom).

Paweł

Wojna wampirow trwa - po ktorej jestes stronie?
Zagraj >>> http://link.interia.pl/f1cf4