RE: [Czuwaj] strona chorągwi

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 7 Mar 2008, 12:36:40 CET

Twoja reakcja Admirale, przypomina mi trochę reakcje ludzi na pierwsze reklamy jakie pojawiały się w TVP w drugiej połowie lat 80-tych. "Ueee - jak coś reklamują, to pewnie jest kiepskie, bo dobre to się samo sprzeda."

Nie bardzo rozumiem, Twoje argumenty. Tam gdzie jest kiepskie harcerstwo, tam mają być kiepskie strony? (pomijając już spór o to co to jest "kiepskie harcerstwo").

--
s00