Re: [Czuwaj] strona chorągwi było:Znowu molestowanie

Michał Szyndel michal w szyndel.info
Pią, 7 Mar 2008, 18:16:10 CET

07 Mar 2008 12:07:34 +0100, Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl> napisał(a):

>  A jeżeli chodzi o strony chorągwiane, to ja np. bardzo pozytywnie oceniam..
>  http://www.stoleczna.zhp.pl/

Ta strona jest KIEPSKA. Czasy kiedy stronę robiło się w kolorach
firmowych minęły bezpowrotnie dawno temu. Jeżeli chodzi zaś o stronę
Lubuskiej, to wg. mojej wiedzy jest to poziom tworzenia stron a'la
'96-'98. Więc proszę Was bardzo, niech nikt nie próbuje jej nawet
bronić...

pozdrawiam,
hajder