[Czuwaj] strona chorągwi

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Pią, 7 Mar 2008, 13:43:14 CET

<cytat kto="Michał Górecki">
> 07-03-08, admiral <admiral w pomaranczarnia.org> napisał(a):
>
> Admirał, przepraszam, ale z naiwnością nastolatka negujesz w ogóle coś
> takiego jak kształtowanie wizerunku :)
> Polega ono na tym, żeby w dobry sposób pokazac produkt z jego najlepszej
> strony. Owszem, można przegiąć, można pokazać coś zbyt pięknie (a potem
> jest
> rozczarowanie), ale generalnie na tym polega robienie wrażenia i nie tylko
> reklamie.
>
> Dobre wrażenie stara się zrobić chłopak na pierwszej randce, dobre
> wrażenie
> [...]

No wlasnie tego miala dotyczyc glebsza refleksja. Czyli jak nie przegiac?

s00hy, to nie jest tak ze mamy planowac zrobic cos zle. Wszyscy robimy
najlepiej jak umiemy. Natomiast jesli kogos stac tylko na cos takiego, to
nie robmy z tego powodu tragedii. Opcja, ktora krytykuje, to zamiast
poszukiwac wewnatrz odpowiedniego specjalisty, kupic sobie ladna strone
komercyjnie. Przy czym nawet to nie jest takie straszne, gorsze by bylo
wlasnie owo przegiecie, czyli pokazanie poprzez "kreowanie wizerunku"
jakiegos obrazu niezgodnego z rzeczywistoscia.

Juz kiedys wspominalem o mojej obserwacji z jakis kapitul, czy KSI. Mam
wrazenie, ze kiedys jak przychodzila osoba na taka komisje, to robila
tysiac fajnych rzeczy, tylko ciezko bylo z niej wydobyc to, ze ona to
robi. Nie potrafila na ogol o tym opowiedziec, a jednoczesnie wszyscy
wiedzieli, ze ona to robila. Teraz mam wrazenie, ze czesto jest dokladnie
na odwrot, czyli wszyscy potrafia godzine opowiadac o sobie wspaniale
historie, ktorych ich czyny nie potwierdzaja. Jest tam jak w tym starym
kawale: "Oboz byl, ale pojechalo 5 osob, plywali, ale nie wplaw, tylko
"zegluga mazurska", spali w namiotach, ale piwnych... etc ";).
Coz moze to takie "profesjonalne" czasy .
Stad z wielka rezerwa podchodze do mediow, a juz szczegolnie nie mam
zaufania do prob pokazywania moze i waznych tresci, ale w krotkiej,
obrazkowej pigulce.

admiral

--
:)