Re: [Czuwaj] strona chorągwi

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 7 Mar 2008, 12:41:08 CET

07-03-08, admiral <admiral w pomaranczarnia.org> napisał(a):

> <cytat kto="Michał Górecki">
> Ladne... obrazki. Nie mam nic przeciwko zdolnym ludziom realizujacym swe
> pasje zawodowo. Chodzi mi tylko o to, czy to co za pomoca tych stron jest
> prezentowane, naprawde takie jest. Czy ja ubierajac sie w reklamowana na
> tamtych stronach bielizne damska bede wygldal conajmniej tak seksownie jak
> te panie ;))?
> Bo jesli ta bielizna jest powiedzmy z papieru, to taki profesjonalizm i
> taka strone bym wyrzucil w diably, niezaleznie od talentu i zaangazowania
> jej tworcy.

Admirał, przepraszam, ale z naiwnością nastolatka negujesz w ogóle coś
takiego jak kształtowanie wizerunku :)
Polega ono na tym, żeby w dobry sposób pokazac produkt z jego najlepszej
strony. Owszem, można przegiąć, można pokazać coś zbyt pięknie (a potem jest
rozczarowanie), ale generalnie na tym polega robienie wrażenia i nie tylko w
reklamie.

Dobre wrażenie stara się zrobić chłopak na pierwszej randce, dobre wrażenie
robi osoba sprzedająca mieszkanie, czy samochód. To przecież norma.

Ubieramy się ładnie idąc na rozmowę o pracę, choć na codzień tak się nie
ubieramy, i tak dalej.