[Czuwaj] strona chorągwi

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Pią, 7 Mar 2008, 12:16:53 CET

<cytat kto="Michał Górecki">
> 07-03-08, admiral <admiral w pomaranczarnia.org> napisał(a):
>To  portfolio mojego wędrownika:
> http://kmita.carbonmade.com/projects/2012890
Ladne... obrazki. Nie mam nic przeciwko zdolnym ludziom realizujacym swe
pasje zawodowo. Chodzi mi tylko o to, czy to co za pomoca tych stron jest
prezentowane, naprawde takie jest. Czy ja ubierajac sie w reklamowana na
tamtych stronach bielizne damska bede wygldal conajmniej tak seksownie jak
te panie ;))?
Bo jesli ta bielizna jest powiedzmy z papieru, to taki profesjonalizm i
taka strone bym wyrzucil w diably, niezaleznie od talentu i zaangazowania
jej tworcy.

> Na pewno w każdej chorągwi jest co najmniej jeden wędrownik który mniej
> lub
> bardziej zna się na designie i robieniu stron internetowych.

No wlasnie widocznie tam jest taki, co raczej mniej niz bardziej.
I mnie to nie boli. Jesli nie ma, to trudno, jesli jest ktos lepszy, to
niech go znajda i niech zrobi cos ladniejszego. Ale wydawalo mi sie, ze ty
w tym wypadku postulujesz wlasnie zaplacenie firmie profesjonalnej za
zrobienie tego, bo taki stan jak jest strasznie Ci szkodzi.

> Mówienie o tym że to nieważne jest dla mnie olbrzymim błędem. Jeśli mamy
> być
> nowocześni, mamy być profesjonalni to jak możemy nie zwracać uwagi na
> takie
> rzeczy?

"Nie wazne" dotyczylo Twojego pytania, a nie calego problemu ;)

admiral
--
:)