Re: [Czuwaj] strona chorągwi było:Znowu molestowanie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 7 Mar 2008, 11:47:53 CET

07-03-08, admiral <admiral w pomaranczarnia.org> napisał(a):

> To nie wazne. Ja moze jestem jakis utopista, ale sadze, ze harcerstwo
> polega robieniu roznych rzeczy samodzielnie. Oczywiscie, ze bardziej
> profesjonalnie bedzie, gdy do robienia pionierki zatrudnimy profesjonalna
> firme, a nie sami.

Piotr.

To  portfolio mojego wędrownika:
http://kmita.carbonmade.com/projects/2012890

Zresztą pewnie znacie jego prace, bo robił choćby natropie, czy stronę zlotu
w Kielcach.

Na pewno w każdej chorągwi jest co najmniej jeden wędrownik który mniej lub
bardziej zna się na designie i robieniu stron internetowych.
Mówienie o tym że to nieważne jest dla mnie olbrzymim błędem. Jeśli mamy być
nowocześni, mamy być profesjonalni to jak możemy nie zwracać uwagi na takie
rzeczy?

Do tego naprawdę nie trzeba nikogo zatrudniać. Trzeba po prostu przywiązywać
do tego wagę. I przestać się łudzić, że każdy może robić strony internetowe
tylko znaleźć kogoś kto się tym inteteresuje.