[Czuwaj] strona chorągwi

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Pią, 7 Mar 2008, 17:12:21 CET

> Odpowiedzi Pawła w tym kontekscie akurat zupełnie nie rozumiem..
> g00rek

Rzeczywiście, to może zbyt odległe nawiązanie/dygresja, w kontekście dyskusji o stronie chorągwi :) Ale, jak ktoś dotyka sedna jednego z najpoważniejszych, trapiących współczesne harcerstwo, problemów to po prostu nie mogę się od takich dygresji powstrzymać :)

Paweł

Szybki przepis na smaczne danie? Sprawdz!
kliknij >> http://link.interia.pl/f1d23