Re: [Czuwaj] strona chorągwi

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 7 Mar 2008, 14:27:13 CET

07 Mar 2008 14:02:31 +0100, Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl>
napisał(a):

> I to, jakże prawdziwe także w moim odczuciu, spostrzeżenie wziąć sobie
> powinni do serca wszyscy harcmistrzowie, harcideolodzy, twórcy kodeksów,
> komentarzy do PH, 'obrońcy' i 'przeciwnicy' tradycyjnych wartości,
> programowcy, kształceniowcy, metodycy i inni.. :)

Odpowiedzi Pawła w tym kontekscie akurat zupełnie nie rozumiem, ale rozumiem
bardzo dobrze umiejętność pokazywania różnych rzeczy  z dobrej strony.
Rozumiem ją w kontekscie prowadzenia prezentacji, z punktu widzenia szukania
pracy i z wielu innych punktów widzenia.

Oczywiście zawsze można przedstawić jakieś przegięcie. Ale wydawało mi się,
że mamy przygotowywać harcerzy do życia właśnie w tym świecie. Z dawką
świadomości zagrożeń i innych takich, ale jednak ci ludzie mają być
świadomymi obywatelami, a nie zbuntowanymi kontestatorami :]