[Czuwaj] strona chorągwi

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Pią, 7 Mar 2008, 14:02:31 CET

admiral napisał(a):
> Teraz mam wrazenie, ze czesto jest dokladnie
> na odwrot, czyli wszyscy potrafia godzine opowiadac o sobie wspaniale
> historie, ktorych ich czyny nie potwierdzaja. Jest tam jak w tym starym
> kawale: "Oboz byl, ale pojechalo 5 osob, plywali, ale nie wplaw, tylko
> "zegluga mazurska", spali w namiotach, ale piwnych... etc ";).

I to, jakże prawdziwe także w moim odczuciu, spostrzeżenie wziąć sobie powinni do serca wszyscy harcmistrzowie, harcideolodzy, twórcy kodeksów, komentarzy do PH, 'obrońcy' i 'przeciwnicy' tradycyjnych wartości, programowcy, kształceniowcy, metodycy i inni.. :)

pozdrawiam,
Paweł

Wyslij zyczenia na Dzien Kobiet !
kliknij >>> http://link.interia.pl/f1d48