[Czuwaj] o molestowaniu

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Sob, 8 Mar 2008, 15:11:15 CET

    > PS. Co to jest krzywa dzwonowa?

     Znam (i używam) terminu krzywa Gaussa :) Nie słyszałem o nazywaniu tej krzywej dzwonem (co nie znaczy, że tak jej się nie nazywa, a jedynie tyle, że ja o tym nie słyszałem ).

    Piotr, ale napisałem Ci już, że był nie tak całkiem dawno przypadek instrtora ZHR. Więc nie jest tak, że zjawisko nie dotyczy ZHR. Statystycznie powinno byc w ZHR takich przyadków jakieś 10 raz mniej niz w ZHP.

    Jak ja słyszałem o jednym, a Sikor o drugim przypadku... to aby było porównywalnie to w ZHP powinno ich być w analogicznym okresie 20. Sądzę, że tyle nie było. Ja z medialnych spraw ostatnich lat pamiętam może 5 - 6 przypadków w ZHP . Więc chyba - jesli chodzi o częstość wystepowań takich zachowań w obu organizacjach jest podobna (I dodam, ze mówimy tu o ujawnionych i nagłośnionych przypadkach w obu organizacjach).

    Podobnie jest z innymi sprawami. kiedyś spotkany instruktor z ZHR tłumaczył mi, że w ZHR sa instruktorzy, którzy piją, ale jest ich mniej niż w ZHP. I ja się z nim zgadzam. Na pewno jest ich mniej...

    Seascout