=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Re: Re: Re: [Czuwaj] Rozliczanie...przesz=B3o=B6ci?=

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Pon, 10 Mar 2008, 00:05:51 CET

 > Wogóle wcześniej już zwróciłem uwagę na wywiad druha Skarbnika w Czuwaju. Na
 > stan mojej wiedzy o finansach Związku wygląda to naprawdę na bardzo szczerą
 > rozmowę. Tej szczerości zabrakło w rozmowach przed i  Zjazdowych (Jambo).
 > Wydaje się, że druh Skarbnik właściwie zdiagnozował sytuację finansowa GK i
 > wie co chce w niej zmienić. Zdaje sobie sprawę zarówno z możliwości jak i
 > zagrożeń. Na innej liście nazwałem ten wywiad jasnym punktem na planecie
 > obecnej GK.

dla mnie to również bardzo pozytywny sygnał
uważam, że o sprawach trudnych należy rozmawiać, aby wszyscy mieli świadomość dlaczego jest tak a nie inaczej

 > Oczywiście chciałbym, żeby poparciem tych słów były dobre papiery, bilanse
 > za ten i poprzedni rok. Aby nie dochodziły informacje o zaniechaniach w tej
 > działce działalności ZHP.
 > SW

wiele rzeczy napawa mnie nadzieją (mam na myśli finanse i zarządzanie majątkiem), jednak mając doświadczenia z cudowną twórczością przy Fundacji, o której zagrożeniach trąbiłem na forum i prawie non stop była ostra wymiana zdań z Druhem Rafałem, chciałbym dmuchać na zimne

to tym razem również chcę się zapytać: z czego będą zapłacone raty, o których mówi Druh Skarbnik w wywiadzie?

gdyż ja takich pozycji nie widzę w budżecie na 2008 rok :(

czyżby z nadzwyczajnych przychodów nie ujętych w tym dokumencie...

tomek