Re: [Czuwaj] Rozliczanie... przeszĹ?oĹ?ci.

Marcin Skocz skocz w post.pl
Pon, 10 Mar 2008, 02:12:37 CET

> Najgorszą rzeczą jest podważać decyje przedstawicieli wszystkich członków

> ZHP.

Uprzejmie informuję, że nie mam poczucia, aby którykolwiek z delegatów był
moim przedstawicielem. Wręcz przeciwnie. I pragnę tutaj zaznaczyć, że nie
wynika to z nastawienia anarchizującego, tudzież innego zbieżnego, a
jedynie z poczucia, że demokracja musi spełniać pewne minimalne wymagania,
aby być reprezentatywna.

> Jeżeli będą chcieli ponownie ubiegać się o stanowiska - to wtedy można
> przywołać oceny Zjazdu.

Czy ktokolwiek z obecnych zatrudniłby drugi raz maklera, który sprzedał
jego akcje po możliwie najniższej cenie? Przy założeniu, że nie chcemy
obniżyć obciążeń fiskalnych oczywiście...

Pozdrawiam
Marcin Skocz