Re: [Czuwaj] strona chorągwi było:Znowu molestowanie

Mateusz Nowak nowak.mat w gmail.com
Pon, 10 Mar 2008, 17:59:54 CET

Niestety to faktycznie jest oficjalna strona Chorągwi Ziemi Lubuskiej.
O jej wyglądzie także u nas mówi się dużo. No ale to stała się naprawdę
bardzo skomplikowana sprawa i ciężko cokolwiek zdziałać, gdy nie do końca
wiadomo kto tak naprawdę za tworzenie strony odpowiada:(

Ale i tak jest lepiej, niż jeszcze kilka tygodni temu...

Mateusz