Re: [Czuwaj] strona chorągwi było:Znowu molestowanie

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 10 Mar 2008, 18:08:01 CET

::Niestety to faktycznie jest oficjalna strona Chorągwi Ziemi Lubuskiej.
::O jej wyglądzie także u nas mówi się dużo. No ale to stała się
::naprawdę
::bardzo skomplikowana sprawa i ciężko cokolwiek zdziałać, gdy nie do
::końca
::wiadomo kto tak naprawdę za tworzenie strony odpowiada:(

Ja wiem, ze to będzie uwaga zupełnie nie do Ciebie, więc z góry przepraszam.

Moim zdaniem to bardzo znamienne, że dla jednostki szczebla regionalnego, statyczna, informacyjna strona www jest "bardzo skomplikowana sprawą". Boję się myśleć, jakie mogą byc inne "bardzo skomplikowane sprawy" :)

Seascout