RE: [Czuwaj] krzyż harcerski

Grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Nie, 30 Mar 2008, 19:32:43 CEST

> Dzisiaj w Łodzi był druh naczelnik Krzysztof Budziński i prowadził
> zalecone przez RN (www.rn.zhp.pl) konsultacje w sprawie dzielenia się
> prawami do krzyża. Prawdopodobnie nie jestem szczególnie obiektywnym
> uczestnikiem spotkania ale moim zdaniem nikogo ze zgromadzonych
> (komendanci hufców plus rada chorągwi) nie przekonał.
> Zgromadzeni opowiadali się za zachowaniem status quo i dalszego
> wyrażenia zgody na korzystanie z krzyża na podstawie uchwały RN z 1989
> ale żeby formalnie wszelkie prawa do krzyża nadal należały do ZHP.
>
> --
> [...]

Piotr ma rację,
na zbiórce wszyscy(!) uczestnicy - komendanci hufców
i obecni członkowie władz Chorągwi: Rady, Komendy, Komisji Rewizyjnej
wypowiadali się w jednym tonie: krzyż jest i powinien pozostać własnością
Związku Harcerstwa Polskiego, zgadzamy się na korzystanie z krzyża jako
symbolu harcerskich ideałów przez inne organizacje harcerskie

czytając listę wygląda, że wszędzie odczucia są podobne,
czy też może w którejś z chorągwi były inne głosy?

goja73
hm. Grzegorz Jurek