[Czuwaj] Krzyz harcerski laczacy a nie dzielacy organizacje

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 31 Mar 2008, 12:58:22 CEST

Może do mnie inne maile docieraly, ale ja nie zauwazylem, żeby ktos komuc
czegos kiedys odmowil...

Rafale, możesz podac jakies przyklady - chetnie Cie popre jeśli tacy sa na
tej liscie...

Pozdrawiam normalnie

Tomek.