Re: [Czuwaj] Re: Krzyż harcerski

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 31 Mar 2008, 13:40:25 CEST

Dnia 31 marca 2008 12:31 "Janusz Sikorski" <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

> [...]
 demokratycznÄ
, uznanwanÄ
, apolitycznÄ
, jestesmy

> I co w związku z tym ? To daje nam prawo do zagarnięcia symboli
> harcerskich tylko dla siebie ?

Sikor... to demagogia. Kto chce zagarnąć jakies symbole tylko dla siebie?

Przecież umożliwiamy używanie tych symboli innym organizacjom. Nie słyszałem ani jednego głosu, któryby mówił o tym, by komus zabrac prawo do używania Krzyża (co dość nieładnie insynuuje Rafał Bednarczyk).

Więc skąd Twoja wypowedź?

Krzyz zawsze był własnością ZHP. Nie pamiętam sytuacju by było inaczej. I ZHP okresliło, w 1989 roku, ze krzyż stał sie symbolem waznym dla innych organizacji i pozwala im na uzywanie tego znaku.

I nikt dzisiaj nie mówi, by z tej uchwały z 1989 roku sie wycofać. Straszy się nas za to sądami i czarnym PR.

Nie wiem jak Was, ale szantaż wyzwala we mnie radykalne odczucia. I jesli jestem szantażowany, to efekt jest odrotny. jeszcze bardziej się upieram, nie dlatego, że rozumem racje, ale dlatego, że nie pozwole sie szantażować...

Seascout