Re: [Czuwaj] Krzyz harcerski laczacy a nie dzielacy organizacje

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 31 Mar 2008, 14:11:46 CEST

I dla tych 2 tysiecy harcerzy było calkiem oczywiste
i normalne, ze ZHP i ZHR wystawily wspolne warty
pod Grobem Nieznanego Zolnierza, ze najpierw
defilowali harcerze ZHP, pozniej ZHR, ze pod Arsenalem
stali obok siebie harcerze ZHP i ZHR, ze WSPOLNY apel
prowadzil instruktor ZHP, ze najpierw czytano rozkaz ZHP,
potem rozkaz ZHR, ze spiewano hymn harcerski, a nie hymn
ZHP, ze obok siebie staly komendy obu rajdow, ze obok
siebie staly wladze obu organizacji.
=======

Mi się to bardzo podobało. Ale nie widzę Związku z tematem dyskusji. Przecież ZHR może uzywać Krzyża Harcerskiego. ktoś im chce to prawo zabrać?

::Ci harcerze zagłosowali nogami nad idea współpracy
::z innymi organizacjami -

Tez jestem za współpracą.

::zwykli harcerze z Waszych
::chorągwi nie maja nic przeciwko, aby inne organizacje
::mialy taki sam dostep do krzyza harcerskiego jak oni
::sami, to jest dla nich naturalne bo oni ciagle uznaja
::punkt prawa harcerskiego mówiący, ze mamy miec za brata
::każdego harcerza, a nie tylko harcerza z ZHP.

Po pierwsze: robiłes jakies badanie? Skad wiesz co sadzą zwykli harcerze? Demagogia po raz drugi Rafale.
Po drugie: ja tez za brata uważam innych harcerzy. I mam znajomych w ZHR, którym obecna sytuacja z KH w ogóle nie przeszkadza. Odpowiada im stan prawny jaki mamy. Kto więc robi problem?

Seascout