Re: [Czuwaj] Krzyz harcerski laczacy a nie dzielacy organizacje

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 31 Mar 2008, 18:32:37 CEST

Olku... wypowiedzi Kowlaka i Ryszarda są o ochronie Krzyża. Nie o tym, by go nie dawać innym organizacjom.

Zgodzisz się chyba z faktem, że sposób w jaki my - ZHP - dokonamy ochrony naszego znaku, to jest tylko i wyłącznie nasza sprawa. Czyz nie?

Post Pawła wydaje mi się jakis stary. Chyba go gdzieś czytałem, a Ty (w odróżnieniu od pozostałych) nie podałeś daty.

Ja pytałem o dzisiejsze wypowiedzi... Nie interesuje mnie co mówili członkowie ZHP kiedyś. Choć akurat, jak znam Pawła Mikołaja, to on zdania raczej nie zmienił...

A teraz, dlaczego tak.

Ja jestem za tym by dzielić się Krzyżem z innymi organizacjami. Nie rozumiem tego, dlaczego oni akurat chca używać naszej odznaki, ale skoro mają jakieś powody - to dlaczego nie. Jestem natomiast zdecydowanie przeciwny temu, by ZHP stracił prawo do decydowania o krzyżu! Moim zdaniem działanie prowadzące do utraty przez ZHP prawa do decydowania o Krzyżu, jest działaniem na szkodę ZHP. Pozbawienie, nas, ZHP naszej najważniejszej odznaki jest działaniem przeciw ZHP.

Dodam jeszcze, że pięknym przykładzie fereracji wspomnianych przez Rafała, nie ma ani jednego przypadku, by dwie lub więcej organizacje zrzeszonych w federację miały takie same znaki organizacyjne.

A cała zadyma wokół Krzyża, jest zasłoną dymną zasłaniającą prawdziwe problemy ZHP.

Seascout