Re: [Czuwaj] Re: Krzyż Harcerski

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 31 Mar 2008, 14:49:15 CEST

> A czyta się również między wierszami. I skoro nie tylko ja tak odbieram
> Wasze stanowisko to chyba coś jest na rzeczy nie ?

Pusty argument. Bo nie tylko ja to odbieram inaczej. Więc jest cos na rzeczy nie?

I co teraz?

Mozesz Sikor odwołac się do czegos innego nic Twoje odczucia i pisac otwartym tekstem a nie o tym "co Ci sie wydaje, że czytasz między wierszami".

> narzuca niewłaściwy (w co mocno wierzę) odbiór

A Twoje odpowiedzi sa w tonie który narzucaja jeszcze bardziej niewłaściwy odbiór.

Sikor! Jakim tonie? Mozesz prościej?

Ty piszesz, że ktos chce zagarnąć Krzyż. Ja pytam - "kto chce to zrobić"? A Ty mi piszesz, że czytasz to między wierszami, że w tonie, że tak odbierasz... Konkretnie proszę. Kto chce zagarnąć Krzyż?

> Szantaż... mocne słowo. Wiesz to jest tak, że przywiązuję wage do tego kto
> wypowiada dane słowo.

Nie Ty mnie szantażujesz Sikor. Tylko padły takie argumenty na spotkaniach w chorągwiach. Że jak nie oddamy (my - ZHP) praw do Krzyża - to sąd, czarny PR i klęski egipskie.

Mnie szantaż jeszcze bardziej wnerwia. Nienawidzę, jak ktos zamast argumentów ma szantaż. Powoduje to we mnie jeszcze większą złość.

Nie boję się...

Seascout