Re: [Czuwaj] Re: krzyż harcerski

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 31 Mar 2008, 18:40:57 CEST

>Natomiast sytucja zminiła sie radykalnie w latch 1989 / 1996. jestesmy
organizacją demokratyczną, uznanwaną, apolityczną, jestesmy członkami
WOSM i
>WAGGGS.
>Nie branie tego pod uwagę, jest dość aroganckie i bezduszne.
>Seascout

Ale nie rozmawiamy o teoretycznej sytuacji w której obecnie jakaś grupa
instruktorów zamierzałaby wystąpić
TERAZ z ZHP i zakładać jakieś nowe stowrzyszenia. Lecz o sytuacji
będącej
wynikiem zaszłości historycznych.
19 lat to wcale nie tak
dużo.

+++++

A kiedy będzie juz ok?
Ile musi minąć czasu, ile pokoleń wymrzeć, byśmy już mogli nie mieć kompleksów?
(Tzn, by niektórzy z nas przestali miec te kompleksy - bo ja nie mam).

Czy to oznacza, że do Kościoła też nie powinienem chodzić? Za Gallileusza?
Czy do Niemców mam się nie odzywać? Za Hubala? W końcu 68 lat od jego śmierci to wcale nie tak dużo...

Seascout