[Czuwaj] statystyki spis harcerski 2008 - ZHP

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Nie, 4 Maj 2008, 21:45:11 CEST

Dnia 04-05-2008 o 21:24:07 Tomasz Kazubski napisał:

> cudowna twórczość, wystarczy że jeden z bardziej ambitnych komendantów
> hufców ujął w spisie wszystkich chodzących na zbiórki, nawet tych w
> wielką kratkę i nie będąc na bieżąco z tendencjami w ZHP, wyszło mu, że
> jest 2 najliczniejszym hufcem w chorągwi i w pierwszej 10 w Polsce

Czy wiesz coś, czego ja nie wiem?
Osobiście - długo myślałem, jak potraktować tych, co "w kratkę". Sądzę, że
sprawozdałem się rzetelnie. Przypadków wątpliwych nie uwzględniłem.

Darek - głównie drużynowy.